czwartek, 30 grudnia 2010

Match!

Dwa dni temu wchodzę na pocztę a tu wiadomość z CC: You have a match! Cieszyłam się jak małe dziecko zwłaszcza, że dopiero otwarli mi konto.
No więc, mieszkają w Rockville w stanie Maryland, do Waszyngtonu jest 15 min. Jak dla mnie lokalizacja w porządku ;)
Rodzice Ginger i Josh Shaw. Matka pracuje jako Army Officer (!) a ojciec Construction Manager.
Mają dwójkę dzieci: 7-letnią Abigail i pół rocznego Braxtona.
Abigail od 7 do 16 jest w szkole i to rodzice ją tam zawożą i odbierają więc zajmowałabym się głównie Braxtonem. A i mam samochód do dyspozycji.
Byłabym ich pierwszą au pair i to mnie troche zniechęca. Zobaczymy po rozmowie. Mają dzwonić po Nowym Roku ;)

4 komentarze:

  1. o jaaaaa. zazdroszczę! i trzymam kciuki żeby to była TA rodzinka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. MATCH... heh... zazdroszcze ;)
    Mam nadzieję ze rodzina okaże się wporządku ;)
    I oczywiście Udanego Sylwestra i żeby nastepny rok minał CI na spełnianiu marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba mam tylko takie szczęście, że każdy match to z czwórką dzieci i nieciekawą rodziną:P powodzenia!!;))

    OdpowiedzUsuń